Nuëlla Palyama

Consulent Cultuurtraject Rotterdam

Hi, ik ben Nuëlla! Ik ben het aanspreekpunt voor het Cultuurtraject over de disciplines beeldende kunst en erfgoed. Samen met culturele instellingen programmeren we een mooi aanbod dat aansluit op de belevingswereld van Rotterdamse leerlingen uit het primair onderwijs, speciaal onderwijs en voortgezet onderwijs. Mijn doel is dat zoveel mogelijk Rotterdamse leerlingen kennismaken met kunst en cultuur in de stad.

Nuëlla's contactgegevens

n.palyama@kc-r.nl 06 81058972 Nuëlla Palyama