Onze diensten

De onderdelen van KCR die de leerlingen een stem geven en ze laten verplaatsen in cultuuronderwijs èn die een beeld schetsen hoe het met cultuuronderwijs is gesteld. En alle gegevens die wij verzamelen en ophalen bij derden.

De consulenten

Onze consulenten denken graag met je mee, geven op maat advies en begeleiden bij het versterken van jouw cultuuronderwijs.

Hoe zorg je ervoor dat cultuuronderwijs een vaste plek krijgt op school? De consulent adviseert onderwijsprofessionals om dit voor elkaar te krijgen.

De netwerken

Onze netwerken bestaan uit de mensen en organisaties, die samen iets willen bereiken op het gebied van cultuuronderwijs. Wij voeden deze netwerken met kennis en zorgen voor onderlinge uitwisseling en stimulering.

Onze cultuurmethodes

Dit zijn onze cultuurmethodes