Nisha Nannan

Consulent cultuuronderwijs

Ik ben Nisha Nannan, en ik werk als consulent cultuuronderwijs bij Kenniscentrum Cultuuronderwijs Rotterdam. In de gebieden IJsselmonde, Hoek van Holland, Pernis, Rozenburg en Heijplaat verbind ik scholen aan cultuur educatieve instellingen naar gelang van de vraag of wens van de school. Graag draag ik bij aan: kinderen en jongeren de mogelijkheid bieden om in een veilige setting hun talenten te ontdekken en hen de kans te geven te werken aan hun sociale, emotionele en creatieve vaardigheden, zodat ze uiteindelijk de beste versie van hun zelf mogen worden. Verder verzorg ik bij KCR de training Interne Cultuur coordinator voor leerkrachten uit het primair onderwijs. Heb je vragen of wil je sparren over samenwerkingen neem dan contact met me op.

Nisha's contactgegevens

n.nannan@kc-r.nl 06 810 35 738 Nisha Nannan