Marianne Boel

Consulent Cultuurtraject Rotterdam

Ik ben Marianne Boel. Al jaren werk ik met veel plezier en enthousiasme bij Kenniscentrum Cultuuronderwijs Rotterdam aan het Cultuurtraject. Samen met mijn collega’s en de culturele instellingen in Rotterdam stellen wij elk jaar een, zo breed en divers mogelijk, programma samen voor de Rotterdamse leerling. Op deze manier hopen we dat de leerlingen kunnen kennismaken met kunst en cultuur uit hun eigen stad. Dit is elk jaar weer een feest! 'Wat gaan we ze laten zien? Wat gaan we ze laten maken? Wat gaan we ze laten ervaren?' Kom je ook een keer meekijken?

Marianne's contactgegevens

m.boel@kc-r.nl 010 26 80 382 Marianne Boel