Clara Linders

Projectleider Evi en Kwartiermaker mbo-practoraat

Hallo, ik ben Clara Linders, projectleider en kwartiermaker bij Kenniscentrum Cultuuronderwijs Rotterdam. Ik werk met veel plezier samen met het Rotterdamse mbo en culturele partners aan een sterke en vernieuwende rol voor kunst en cultuur in het middelbaar beroepsonderwijs. Ook als projectleider van Evi, het evaluatie-instrument voor cultuuronderwijs, wil ik bijdragen aan cultuuronderwijs dat kinderen en jongeren van nu verrast en dat aansluit bij wat zij willen en nodig hebben.

Clara Linders

Projectleider Evi en Kwartiermaker mbo-practoraat