Medewerker Cultuurtraject & Buzz010

KCR zoekt een medewerker Cultuurtraject & Buzz010 voor 32 uur per week.

KCR werkt aan relevant cultuuronderwijs waarmee leerlingen hun creatieve talenten ontdekken en ze vaardigheden leren waarmee ze zich kunnen bewegen in een dynamische, superdiverse stad als Rotterdam. KCR wil zoveel mogelijk Rotterdamse kinderen en jongeren vertrouwd maken met kunst en cultuur. Zodat ze ervaren wat ze leuk en interessant vinden, hun talenten ontwikkelen en leerzame vaardigheden aanleren. Onze rol is om onderwijs en cultuur in de stad aan elkaar te verbinden. Het Cultuurtraject en Buzz010 zijn twee van de grootste en belangrijkste stadsbrede programma’s om deze verbinding tussen onderwijs en cultuur te realiseren.

Het Cultuurtraject is een programma voor leerlingen in het primair en voortgezet onderwijs. Jaarlijks doen er meer dan 130 scholen en 40 culturele instellingen aan mee. Alles bij elkaar worden er jaarlijks duizenden culturele activiteiten georganiseerd die door ruim 70.000 leerlingen worden bezocht. Voor veel leerlingen is het Cultuurtraject hun eerste kennismaking met een concert, voorstelling of tentoonstelling. Daarmee is het Cultuurtraject ook een ontdekkingstocht, waarin leerlingen twee keer per jaar een andere culturele activiteit bezoeken.

Aansluitend hieraan kunnen scholen in het primair onderwijs via Buzz010 busvervoer boeken naar educatieve bestemmingen in Rotterdam. Voor kinderen is het een verademing om de schoolbanken zo af en toe in te ruilen voor een excursie in de stad. Ze doen nieuwe ervaringen op, kunnen opgedane kennis in praktijk brengen en leren van alles over hun omgeving. Het uitgangspunt van Buzz010 is dat leren buiten het klaslokaal een verrijking is voor het onderwijs.

Wie zoeken we?

Voor deze bovenstaande twee prachtige programma’s zoeken wij per 1 november 2024 een collega die ons team komt versterken.

Wat ga je doen?

Planning Cultuurtraject

·        Begeleiden van het inschrijvingsproces van scholen.

·        Het maken van de jaarplanningen d.m.v. ons planningssysteem.

·        Communiceren over activiteiten met culturele instellingen en scholen.

·        Klantenservice: je bent het aanspreekpunt voor de deelnemers aan Cultuurtraject.

Klantenservice Buzz010

·        Contactpersoon voor inschrijvingen op de boekingswebsite Buzz010.

·        Informatie verstrekken per mail/telefoon: afhandelen van vragen, voorkomende problemen en/of klachten.

·        Kleinschalig onderhoud aan de website.

Verder ben je:

·        Een organisatorische duizendpoot met oog voor detail

·        Een kritisch persoon die secuur werkt

·        Pro actief die deadlines en kwaliteit bewaakt

·        Bekwaam met databases en heel goed thuis is in Excel

·        Bekwaam met digitale (klantrelatie)systemen

·        Communicatief, sociaal en stressbestendig

·        Sterke affiniteit met het (primair) onderwijs

·        Bij voorkeur woonachtig in Rotterdam

Wat bieden wij je?

·        Per 1 november 2024 een functie voor 32 uur per week in teamverband binnen een dynamische organisatie met als start een arbeidsovereenkomst voor een jaar met uitzicht op verlenging.

·        Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring, in schaal 6 binnen de CAO Kunsteducatie.

Geïnteresseerd?

Je kunt je interesse kenbaar maken door uiterlijk 1 september 2024 je motivatie en cv te sturen aan info@kc-r.nl. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 12 september.

Meer informatie over KCR is te vinden op www.buzz010.nl, https://www.kc-r.nl/cultuurtraject-rotterdam en www.kc-r.nl