Marijke van Velzen

Projectleider KunstPakt

Marijke is haar loopbaan begonnen als dansdocent en maakte in die functie voor het eerst kennis met cultuureducatie en heeft ze mogen ervaren wat dat voor kinderen kan betekenen en teweeg kan brengen. Dit motiveerde haar om met haar bedrijf, dat zij in 2002 startte, vooral projecten te initiƫren, ontwikkelen en uit te voeren die zich afspeelden binnen cultuureducatie. Haar kennis omtrent ondernemerschap heeft zij kunnen delen als docent bij Codarts, hogeschool voor de kunsten Rotterdam.

Naast deze expertise is Marijke door haar functies als voorzitter en lid van diverse advies- en cultuurplancommissies bekend geraakt met de wereld van fondsenwerving.

Als projectleider van KunstPakt vindt zij het van belang om, samen met een fantastisch team, scholen te overtuigen en te enthousiasmeren cultuureducatie te borgen In hun curriculum.

Marijke van Velzen

Projectleider KunstPakt