Marie-Louise van Nieuwenburg

Hoofd Advies & Relatie

Hey, ik ben Marie-Louise van Nieuwenburg en ben er trots op te mogen werken voor het Kenniscentrum Cultuuronderwijs Rotterdam. In mijn rol als hoofd van de afdeling Relatie & Advies zorg ik er onder andere voor dat de consulententeams voor Cultuurtraject en KunstPakt zo goed mogelijk hun werk kunnen doen.

Om tot waardevol en duurzaam cultuuronderwijs te komen voor alle Rotterdamse leerlingen en mbo-studenten is het onze taak te stimuleren, verbinden, activeren en begeleiden van culturele bezoeken en creatieve co-creaties binnen schooltijd. Hiervoor werk ik nauw samen met veel verschillende professionals uit het onderwijs- en culturele veld. Voor vragen, ideeën en samenwerkingen ben ik altijd bereikbaar, dus aarzel niet om contact met me op te nemen.

Marie-Louise van Nieuwenburg

Hoofd Advies & Relatie